«Затверджую»
Директор ЗДО№6 «Сонечко»
Людмила АФОНІНА
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальні | Відмітка провиконання |
1 | Проводити інструктажі з працівниками ЗДО:
| при прийомі на роботу,2 рази на рік, при потребі | директор, завгосп | |
2 | Всім працівникам дошкільного закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках дошкільного закладу, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції. | постійно | директор | |
3 | Створювати належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти | постійно | директор | |
4 | Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ. | постійно | директор | |
5 | Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку | постійно | педагоги, музкерівник | |
6 | Планувати і проводити освітню роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях. | постійно | педагоги | |
7 | В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій | періодично | педагоги | |
8 | Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей, їх правового виховання. | постійно | педагоги | |
9 | Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях. | протягом року | директор, педагоги | |
10 | Підготувати та провести Тиждень з охорони праці. | квітень | директор | |
11 | Оновити інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності дітей для роботи з батьками. | До початку н.р. | вихов. | |
12 | Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навичок поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій | протягом року | вихов. | |
13 | Залучати працівників поліції, служби з надзвичайних ситуацій до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей. | протягом року | вихов. | |
14 | Перевірка всіх приміщень ЗДО, території з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей. | щоденно | вихов., двірник, завгосп |
Безпека – це:
Базовий компонент дошкільної освіти передбачає вимоги щодо безпеки життєдіяльності дітей у освітній лінії «Особистість дитини».
Зміст освіти «Безпека життєдіяльності» - дитина диференціює поняття «безпечне» і «небезпечне», усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, в дошкільному закладі, на вулиці, на воді, льоду, ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користуванні транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція); усвідомлює, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.
Освітньо-виховну роботу з дошкільниками проводимо у таких напрямках: