ПЛАН РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ

ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

  «Затверджую»

                                                                                                                                                                     Директор ЗДО№6 «Сонечко»

                                                                                                                                                                          Людмила АФОНІНА

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Відмітка про

виконання

1

Проводити інструктажі з працівниками ЗДО:

  • вхідний; первинний, на робочому місці;

  • повторний, на робочому місці;

  • позаплановий, цільовий.

при прийомі на роботу,2 рази на рік,

при потребі

директор,

завгосп

 

2

Всім працівникам дошкільного закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках дошкільного закладу, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції.

постійно

директор

 

3

Створювати належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти

постійно

директор

 

4

Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ.

постійно

директор

 

5

Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку

постійно

педагоги, музкерівник

 

6

Планувати і проводити освітню роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях.

постійно

педагоги

 

7

В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій

періодично

педагоги

 

8

Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей, їх правового виховання.

постійно

педагоги

 

9

Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях.

протягом року

директор,

педагоги

 

10

Підготувати та провести Тиждень з охорони праці.

квітень

директор

 

11

Оновити інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності дітей для роботи з батьками.

До початку н.р.

вихов.

 

12

Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навичок поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій

протягом

року

вихов.

 

13

Залучати працівників поліції, служби з надзвичайних ситуацій до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей.

протягом

року

вихов.

 

14

Перевірка всіх приміщень ЗДО, території з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей.

щоденно

вихов.,

двірник,

завгосп

 

Що таке безпека дитини?

Безпека – це:

  • знання дітей-дошкільників про певні небезпечні ситуації та людей, які можуть загрожувати здоров'ю та життю, уміння правильно поводитися у різних ситуаціях;
  • навички самостійних рішень у певних надзвичайних ситуаціях.

 

Базовий компонент дошкільної освіти передбачає вимоги щодо безпеки життєдіяльності дітей у освітній лінії «Особистість дитини».

 

Зміст освіти «Безпека життєдіяльності» - дитина диференціює поняття «безпечне» і «небезпечне», усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної  та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, в дошкільному закладі, на вулиці, на воді, льоду, ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користуванні транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція); усвідомлює, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.

 

Освітньо-виховну роботу з дошкільниками проводимо у таких напрямках:

  • життя серед людей, у природному та предметному середовищі;
  • правила поведінки з вогнем;
  • безпечні та небезпечні вулиці та дороги;
  • виховання вміння надавати собі та іншим допомогу у випадку необхідності.